ההשקה של האייפון 15 לא הרשימה במיוחד והמבקרים לא יצאו מגדרם, אך בכל זאת אם שואלים בחברות הסלולריות בישראל, נדמה שהדעות חלוקות. חלק מהמפעילים עמם שוחחנו טוענים שלא משנה מה יש באייפון החדש אפל משיקה בסופו של דבר המכירות של אפל לא יפגעו בישראל, ויש הסבורים שמדובר בהשקה "שטוחה" יחסית תביא אותם להזמין פחות מכשירים.
בהתבסס על הסיקור וניתוחים מפרסומי טכנולוגיה מובילים בארה"ב, הרושם הכללי הוא שמערך האייפון 15 מציע שדרוגים סולידיים אך בעיקר מצטברים ולא שינויים פורצי דרך.
רוב הביקורות מצביעות על כך שהשדרוגים הם חידודים נחמדים המשפרים את החוויה, אבל אין תכונת חובה חדשה לגמרי שמחייבת שדרוגים מיידיים. ישנה ביקורת על כך שבפרט מכשירי האייפון שאינם Pro מרגישים עומדים במקום ואפל שומרת לעצמה את השינויים הגדולים ביותר עבור הדגמים היקרים ביותר שלה. במילים אחרות אבולוציה ולא מהפכה.
לדברי אחד המפעילים בישראל "מחיר המכשיר החדש יקר יותר ב – 100 דולר, ואם מוסיפים על זה את שער הדולר אתה מדבר פה על 15-20% יקר יותר משנה קודמת. ביחד אתה מגיע לסדר גודל אז בסדר גודל של 800 שקל".
בהתייחסו לצפי ההזמנות אמר "יש כמובן את אלה שלא משנה מה אפל משיקה הם ירוצו ויקנו. יש משתמשים עם אייפון ישן שצריכים להחליף וירוצו ל – 15 כי הוא הכי מתקדם. אלה שיש להם כסף או נקרא להם ממעמד סוציו אקונומי גבוה זה בכלל לא משנה בשבילם. איפה זה יכול להשפיע, אולי אצל אלה שאין להם מספיק משאבים ורוצים להראות שיש להם. יש כאלה הרבה צרכנים, אפילו נערים ונערות, שמתעקשים כי הם רוצים אייפון. להערכתי לא תהיה דרמה ולא נראה תורים בלילה בחנויות בערב ההשקה, אבל אפל ימכרו את מה שימכרו וגם אם תהיה ירידה קלה במכירות זה לא באמת משנה מבחינתם".
















