על רקע התמשכות הקרבות בחלק מהאזורים בעוטף עזה, עדיין ישנם קשיים בהגעה לתיקון אתרים שנפלו, ככל הנראה בעקבות העובדה שצה"ל מונע גישה לאותם מקומות וגם לחח"י יש קשיים בתיקון קווי מתח שנפלו. גם ניסיונות להביא גנרטורים לחלק מהאתרים לא תמיד מצליחים בעקבות קושי להגיע לאותם אתרים.
נדגיש כי בשל ההחלטה על מצב חירום למעשה השליטה על הנעשה בשוק התקשורת עוברת רשמית לפיקוד העורף ומשרד התקשורת אמור ללוות את הנעשה על פי החלטת הצבא.
נסביר כי ישנם גורמים הטוענים שהמצב אינו בר תיקון כל עוד הצבא לא מאפשר נגישות לתיקון רשת החשמל. לדברי אותם גורמים צבא כרגע מונע גישה לאזור ולכן גם אי אפשר להתקין גנרטורים שגם הם בתורם יכולים להיות בעייתיים בשל העובדה שהם ניזונים מסולר, ומועדים לסכנה וממילא מוגבלים ביכולת שלהם לספק חשמל.
















