החברות הסלולריות מתחילות לעלות אתרים סלולריים בעוטף עזה.
משרד התקשורת הודיע שצה"ל אישר כניסה לתיקון רשת החשמל ועל פי מידע שהגיע ל – zmanavir עולה כי חלק מהאתרים הסלולריים בעוטף עזה החלו לעלות בהדרגה. לדברי גורמים העוסקים בנושא בזמן הקרוב צפויים לעלות יותר ויותר אתרים.
כפי שדיווחנו היום בבוקר פגישה נערכה במשרד התקשורת בהשתתפות המפעילים ושם דווח שברגע שצה"ל ישיג שליטה בעוטף, יוכלו צוותי חח"י להיכנס ולתקן את רשת החשמל שנפגעה וכאמור יש לכך כבר סימנים ראשונים.
















