כ – 30 אתרים סלולריים נותרו עדיין מושבתים בעוטף עזה עקב קשיים באספקת חשמל. הסיבה שאתרים אלו לא עלו קשורה לעובדה שצה"ל לא התיר לחח"י להיכנס לאותם אזורים שמוגדרים כאזורי לחימה. בסך הכל הושבתו כ – 90 אתרים עם פרוץ הלחימה, אך כאמור כעת המצב הוא הרבה יותר טוב ובמשרד התקשורת מעריכים שהאתרים שנותרו מושבתים יעלו בקרוב ביממה הקרובה.
בכיר במשרד התקשורת אמר שגם הרשתות הקוויות של בזק והוט סובלות מהפגיעה ברשת החשמל, אבל עיקר הבעיה היא ברשתות הסלולריות. הוא העריך שהפוקוס של המשרד עובר כעת לצפון למקרה שגם שם תתפתח לחימה.
















