משרד התקשורת נערך לניתוק האינטרנט המסופק לרצועת עזה באמצעות ספקיות אינטרנט ישראליות, כך מדווח בתקשורת הערבית. במשרד התקשורת סירבו להתייחס לנושא. על פי התקשורת הערבית ההחלטה על הניתוק תחול מהיום בחצות.
לרצועת עזה אין חיבורים נייחים מלבד החיבורים המסופקים דרך ספקיות אינטרנט ישראליות, וממילא תשתיות התקשורת שם רעועות. ההחלטה לנתק את הרצועה היא חלק מהמאמץ המלחמתי הכולל של ישראל בהמשך להודעת הניתוק ממים, חשמל וגז.
ניתן להניח שהחלטה כזו במידה ותתקבל תהיה בהתייעצות עם צה"ל.
















