חשש גדול שמכרזים שתוכננו לצאת השנה בתחום התקשורת לא ייצאו לפועל בסופו של דבר וזאת על רקע המלחמה בדרום. רק לאחרונה דיווחנו על הכוונות להוציא לפועל את מכרז ה – 5G של צה"ל "אחרי החגים" וכן מכרזים נוספים בתחום האופטיקה והתמסורת, ונראה שמכרזים אלו שתוקצבו כבר יצטרכו לעבור בחינה מחדש.
במגזר האזרחי החשכ"ל אמור היה לפרסם את מכרז הסלולר לעובדי המדינה וגם לגביו איש אינו יודע להעריך כרגע מה יקרה והאם ייצא על רקע השינויים הצפויים בתקציב המדינה.
ל – zmanavir נודע שעל רקע הבנות שמכרז ה – 5G הצה"לי עומד לצאת, חזרו לעבודה צוותים שטיפלו בנושא והחלו בהיערכות מחודשת בהמתנה לפרסום המכרז. מדובר במכרז שבשוק הסלולר מתייחסים אליו ברצינות רבה היות והוא הולך להיות בהיקף מאד משמעותי. מדובר במכרז שיאגד קבוצות של מספר שחקנים שכן המפעילים נדרשים לעבודת אינטגרציה משמעותית.
















