חברת סטארלינק הגישה בקשה להפעיל את שירות הלוויינות שלה בישראל. הדבר נחשף בעקבות הודעת משרד התקשורת שפירסם הודעה לפיה הוא פנה לסטארלינק שתפתח את שירותיה בישראל. בקשתה של סטארלינק למשרד התקשורת הוגשה עוד לפני המלחמה והיא קיבלה את התנאים שהציב לה המשרד בתחום הספקטרום אך היא עדיין לא קיבלה רישיון – אבל זה לא ימנע ממנה לספק שירות.
ממשרד התקשורת נמסר "מתקיימת פעילות לתיאום חברת סטארלינק בישראל, כך שתתאפשר הפעלת טרמינלים בתקשורת לוויינית של חברת ספייס-אקס, שיאפשרו חיבור לאינטרנט רחב פס בישראל. כמו כן, בהנחיית השר, המשרד מקדם רכישת מכשירים לווייניים אלו לטובת רבש"צים וראשי ישובים ביישובי קו העימות".
נדגיש שהחברה היא אחת החלוצות בתחום הלוויינות-סלולר ורק השבוע היא הודיעה על התחלת ניסוי בשנה הבאה שיאפשר העברת הודעות טקסט למכשירים סלולריים וב – 2025 כבר תתחיל לשווק חבילות אינטרנט וקול.
















