במשרד התקשורת מעריכים שכרגע אין צורך ביישום של נדידה בין מפעילים, וזאת על רקע העובדה שהרשתות הסלולריות בישראל באזור עוטף עזה התייצבו פחות או יותר כשבוע לאחר המלחמה. יחד עם זאת האופציה להפעלת נדידה בין המפעילים נשמרת למקרה ויהיו אירועי חירום נוספים בעתיד.
כפי שפרסמנו אתמול https://tinyurl.com/ynycjaag במשרד התקשורת העלו את הרעיון להפעיל נדידה ארצית בין המפעילים וזאת כחלק מהמאמץ להתגבר על בעיות תקשורת בזמן חירום ולאפשר נדידה בין המפעילים באזורים שבהם רק לחלק יש כיסוי.
נזכיר שבעקבות ההתקפה בדרום נפגעו עשרות אתרים בעיקר בגלל נפילות ברשת החשמל שלא תוקנה לאורך מספר ימים והשביתה שירותים רבים. הרשת תוקנה ברגע שצה"ל איפשר לצוותים של חח"י להיכנס לאזור הלחימה שנוקה ולהתחיל בעבודות, מה שגרם לרשתות לחזור ולעלות.
















