חברת מיקרוסופט השיקה בשקט את חוות השרתים שלה בישראל, כך מסרה החברה בעדכון שנמחק לאחר שעלה. האתר DCD דיווח על כך בשבוע שעבר. נזכיר שלפני מספר שבועות דיווחנו https://tinyurl.com/ytnfqfnu על ההשקה המתוכננת לחודש דצמבר, כך שסביר להניח שהחברה החלה בעבודות התארגנות להשקה כולל בדיקת מערכות וכו' ומכאן מקור הידיעה.
"אנו משיקים את אזור מרכזי הנתונים החדש ביותר שלנו בישראל", מסרה החברה בעדכון Azure שנמחק מאז. "אזור מרכז הנתונים החדש של ישראל כולל אזורי זמינות של Azure, המציעים לכם תוספת חוסן עבור היישומים שלכם על ידי תכנון האזור עם חשמל, רשת וקירור עצמאיים לשרידות נוספת לכשלים במרכזי נתונים".
למרות שפוסט העדכון אינו פעיל עוד, אזור ישראל המרכזית מופיע כפעיל בדף אזורי Azure נכתב בידיעה.
















