הכנסות הוט ברבעון השלישי של השנה ממשיכות להישחק. על פי הדיווחים של חברת האם באירופה הכנסות הקבוצה אמנם עלו ב – 1.7% לעומת הרבעון המקביל אשתקד על בסיס מטבע מקומי ואולם אם בוחנים את הסעיף על בסיס יורו, הרי שההכנסות ירדו ב – ב-14.5% כתוצאה מהיחלשות השקל לעומת האירו, ל-267 מיליון אירו.
ה- EBITDA ירד ב-4.6% ברבעון השלישי של 2023 לפי המספרים בישראל, אך ירדו ב-19.9% ל-87 מיליון אירו.
החברה המשיכה להתמקד בפריסת סיבים אופטיים עבור IBC שבה היא שותפה ושהחלה בסוף הרבעון השני של 2021. נכון לסוף הרבעון השלישי של 2023, ל-IBC היו 1,412 אלף בתים מחוברים לסיב (+120 אלף ברבעון השלישי של 2023). החברה תרמה לרוב בניית התשתית ברבעון אך היא לא מציינת את מספר המנויים שלה על גבי הסיבים.
לגבי הסלולר החברה ציינה כי היא ממשיכה בפריסת אתרי 5G ברבעון השלישי של 2023, והגיעה לכיסוי של 65% מהאוכלוסייה.
מצבת מנויי הסלולר גדלה ב- 20 אלף מנויים לעומת רבעון קודם. ההכנסות מציוד קצה במגזר הפרטי (סלולר + קווי) קטנו ב- 15% לעומת הרבעון המקביל והסתכמו ב – 82 מיליון שקל. החברה אבדה 7,000 מנויים במגזר הנייח, אך קשה לדעת אם מדובר במנויי טלוויזיה או אינטרנט או יחד.
















