שינויים ארגוניים משמעותיים בקבוצת הוט, כך נודע ל – zmanavir. צביקה שיינפלד, המשנה למנכ"ל הודיע היום על סיום תפקידם של שני מנהלי חטיבות בקבוצה: אריק כהן, מנהל המטה בחטיבה הפרטית ועדי כדורי, מנהל חטיבת השירות של הקבוצה. שניהם על פי לשון ההודעה הודיעו לשיינפלד על כוונתם לפרוש. נדגיש כי בהוט מנהל חטיבה נחשב לתפקיד בכיר ולשניהם יש גם ותק רב בקבוצה.
כרגע החברה מכחישה שישנה כוונה להיפרד מאחד הבכירים, אבל ימים יגידו.
במקביל, בהוט שוקלים להודיע על העברת פעילות המכירות של המגזר הנייח לניהולו של אילן ברוק, מנכ"ל הוט מובייל, מה שאומר שבידי המשנה למנכ"ל צביקה שיינפלד יוותרו השיווק ושירות הלקוחות.
העברת המכירות לברוק, היא חלק מניסיון להתמודד עם בעיה קשה שיש להוט והיא חולשה חזקה במכירות הסיבים האופטיים. הערכות הן שהוט מובייל היא חברה מספיק גדולה עם כמות לקוחות יפה, ושניתן לנצל את הדאטה בייס הזה לטובת עידוד מכירות סיבים.
נציין כי הוט איבדה ברבעון האחרון 7,000 לקוחות במגזר הנייח. מדובר במספר חריג של נטישות. החברה לא מבחינה בדוחות בין לקוחות אינטרנט ללקוחות טלוויזיה, אבל איך שלא מסתכלים על זה מדובר בנתון גרוע. שוק הסיבים רותח וכל החברות רושמות גידולים של אלפי לקוחות ברבעון כך שאם לא רואים גידול בפעילות המגזר הנייח יש כאן בעיה. לחילופין, ייתכן והחברה איבדה את הלקוחות בטלוויזיה ואז זה לא פחות גרוע.
החברה סירבה להגיב.

















זבל של חברה שירות הלקוחות הכי גרוע במדינה
עובדי שירות לקוחות משוחחים איתך מכל מקום – מטבח, מכונית עם תינוקות
מעבירים אותך מאחד לשני
אתה ממי זמן מטורף על הקו
תמיד מורחים מסבנים
להתרחק מאז אם רק אפשר