על רקע המלחמה, הוט החליטה להוציא את עובדי החברה לחופשה של 5 ימים שהתפרסו עד סוף השנה. כל עובד יקח יום בשבוע חופשה, על חשבונו. במידה והמלחמה תימשך ייתכן ועוד חברות תקשורת ישקלו מהלך דומה אם כי סביר להניח שלוועדי העובדים יהיה מה לומר בהקשר הזה.
החלטת הוט להוציא את העובדים לחופשה נובעת מהעובדה שהמלחמה הביאה לצמצום בנפח הפעילות הכולל, וב. הצורך לחסוך ולהתייעל על רקע תוצאות כספיות לא מלהיבות.
אתמול דיוווחנו על שינויים ארגוניים בקבוצה https://zmanavir.co.il/internet/22267/ כאשר הוחלט להעביר את מכירות השוק הנייח לאחריות הוט מובייל. לא ברור כיצד הדבר מסתדר מבחינת חובות ההפרדה המבנית החלות על הוט אבל ההחלטה נובעת מההכרה שהוט מובייל יכולה לנצל את מאגרי הלקוחות שלה לטובת השוק הנייח ובעיקר מכירות של סיבים אופטיים.
















