סטארלינק הסכימה לכך שבישראל היא תידרש להקים חברה מקומית או שתידרש לעבוד דרך גורם משווק ישראלי, כך נודע ל – zmanavir. המגעים בין משרד התקשורת והחברה נמשכים וכרגע לא ברור מתי החברה תוכל לקבל את הרישיון שלה, למרות שישנה אופטימיות במשרד התקשורת שבסוף הדברים יסתדרו.
להערכת גורמים שקרובים לנושא סטארלינק מנהלת מו"מ מאד קשוח והיא רגילה להכתיב תנאים ולא שמכתיבים לה, ולכן הסיטואציה פה בישראל קצת שונה עבורה.
מי שחשב שהביקור של בעל השליטה בחברה אילון מאסק יחולל שינוי דרמטי במגעים נוכח לדעת שהחברה ממשיכה לנהל מו"מ קשוח מול משרד התקשורת ולכן הרישיון לא ניתן לה עדיין. הצפי הוא שיידרשו עוד כמה ימים עד שהצדדים ישלימו את הפרטים האחרונים כאשר הערכה היא שלמאסק חשוב לפעול בישראל גם מסיבות של תדמית ויחסי ציבור בינלאומיים.
















