בזק הודיעה למשרד התקשורת שאין בכוונתה להעלות את מחירי השוק הסיטונאי בתחילת שנה הבאה. ההחלטה באה על רקע המלחמה ובשל העובדה שהחברה לא רוצה להיות במקום שבו היא נתפסת ככזו שאולי תרמה לעלייה במחירי האינטרנט. ממשרד התקשורת לא נמסרה התייחסות לפניה.
במידה והחברה הודיעה למשרד שבוע שעבר על ההחלטה שלא להעלות מחירים, גם אם לפי החוק המחירים אמורים להתעדכן אוטומטית כל שנה על בסיס נוסחה קבועה – נשאלת השאלה מדוע אם כך המשרד הוציא שימוע שמעדכן את המחירים באופן חלקי.
נעדכן במידה ותתקבל תגובה ממשרד התקשורת.
















