שר התקשורת יועז הנדל אמנם ממשיך לשרת במילואים ולהעלות סרטונים לרשתות החברתיות מרצועת עזה, אך במקביל הוא ממשיך לנסות להרים את הפרויקט של הקמת חוות שרתים RNDC בנגב המבוססת על גז. הנדל ממשיך לנסות לשכנע שותפים פוטנציאליים ברעיון של הקמת חוות שרתים דווקא בנגב.
בחודשים שקדמו למלחמה ניסו הנדל וקבוצת המשקיעים שהוא עומד בראשה, למצוא לקוחות בינלאומיים שישמשו כלקוחות עוגן לפרויקט, שכן ברגע שיש לקוח כזה שמוכן להתחייב, המשקיעים מבחינתם יכולים לגייס מנגד את ההון הדרוש לבניית הפרויקט.
ככל הידוע אין כרגע לקוח עוגן ל – RNDC אבל הניסיונות לא נפסקים, ועל פי הערכות בשוק, הנדל ושותפיו מנסים לבדוק את האפשרות להשתלב בפרויקטים עתידיים של צה"ל שטרם הוכרזו רשמית.
אחד הרעיונות המעניינים ש – RNDC רוצה לקדם הוא נושא הקמת החווה באמצעות גז, ולא רק חשמל שישמש לגיבוי. לתחנת הכוח שתפעל בגז ותזין את החווה יש דעות לכאן ולשם. חווה ברמת הנגב תזדקק ככל הנראה לחשמל בהיקף רחב בשל החום ברוב חודשי השנה והתוכנית של השותפים מדברת על תפקוד בגז וחשמל.
















