ניר דוד סמנכ"ל החטיבה העסקית בבזק, נבחר לתפקיד מנכ"ל החברה ויחליף את רן גוראון שסיים את תפקידו. ניר דוד היה המועמד המוביל מהשלב הראשון של המירוץ ברגע שהוחלט שהמינוי יהיה פנימי. דוד זוכה להערכה רבה בבזק ונחשב לבשר מבשרה אחרי הרבה שנים בחברה.
תומר ראב"ד יו"ר דירקטוריון החברה ראיין בשבוע שעבר מספר מועמדים כולל ראיונות שנערכו בזום עם ארה"ב מול נציגי סרצ'לייט ובראשם דארן גלאט שמופקד על ההשקעה בבזק מטעם הקרן.
הוא החליף את קובי פז ז"ל לפני מספר שנים ומונה על ידי מנכ"ל בזק לשעבר דודו מזרחי, והמשיך את הצלחת החטיבה העסקית בבזק שהגיעה להישגים חסרי תקדים ולשליטה בלתי מעורערת בשוק התקשורת לעסקים.
ניר דוד הוא דור שני בבזק ואביו היה עובד בזק תשתיות. דוד בעצמו החל את דרכו בחברה כטכנאי.
בעקבות המינוי מסר יו"ר קבוצת בזק, תומר ראב"ד, "ניר צמח בחברה יותר מ-30 שנה, והפך לאחד המנהלים המוערכים, והמקצועיים ביותר המצויים בשוק התקשורת הישראלי. לאורך שנותיו בבזק מילא שורה ארוכה של תפקידי ניהול בהם הציג יכולות עסקיות וניהוליות מצוינות, וב-4 השנים האחרונות, כסמנכ"ל החטיבה העסקית, היה אמון על פריצות דרך רבות והובלת השוק".
ניר דוד מסר "במשך השנים שלי בבזק, הפכה החברה לחלק בלתי נפרד ממני, ואין גאה ממני להוביל אותה בעת הזו. אני מודה לדירקטוריון החברה על האמון שנתן בי. יחד עם ההנהלה המצויינת, נוביל את בזק להמשך הצלחה, לטובת כלל לקוחותינו, עובדי החברה ובעלי המניות. יחד נמשיך לפתח, לחדש ולהוביל את שוק התקשורת בישראל".

















חבל עליך ,אתה הולך להיות שפוט של הבוס