ספקיות האינטרנט עודכנו היום על ידי בזק בדבר הפחתה במחירי חבילת האינטרנט בקצב של 300 מגה בסיבים האופטיים. ההודעה מהווה חלק מחובתה של בזק לדווח לספקיות האינטרנט על כל שינוי במבנה החבילות שלה, וזאת כחלק מחובותיה במסגרת השוק הסיטונאי.
בזק הודיעה על הפחתת המחיר הסיטונאי של חבילת ה-300/100 מגה, למחיר של 65 שקלים (לא כולל מע"מ). על מחיר זה יש להוסיף את המרווח הסיטונאי (אשר על פי אחת הגרסאות עומד על 25% בתוספת 4 שקלים, אולם ישנם הטוענים כי הוא טרם נסגר באופן רשמי), כך שהמחיר בו צפויה בזק למכור את החבילה החדשה צפוי לנוע סביב 101 שקלים (כולל מע"מ). מדובר בהפחתה של 18 שקלים במחיר החבילה, המהווה הפחתה של 15% באחוזים.
במילים אחרות, מלוא ההטבה לציבור במסגרת הדיל שנערך עם בזק מסתכמת בסך של 18 שקלים בלבד, וזאת רק בחבילה של 300 מגה. לא נדרש להיות מומחה בתחום התקשורת על מנת להבין כי ההישג אליו הגיע המשרד בדיל עם בזק רחוק מלהניח את הדעת. הפחתה זניחה של 18 שקלים בחבילה של 300 מגה בלבד לא צפויה לחולל שינוי משמעותי בשוק האינטרנט.
ראוי להזכיר כי המשרד פרסם לאחרונה את מדיניותו בנוגע למחירי השוק הסיטונאי. המשרד קבע כי מחירי השימוש בתשתיות הפסיביות של בזק יופחתו ל-250 שקלים לחודש, זאת לעומת 430 שקלים כיום. יתרה מכך, נקבע כי בשלב זה לא תחול הפחתה במחירי קווי האינטרנט אותם חוכרות מתחרותיה של בזק ממנה.
















