"היינו בטוחים שנוכל לקבל רוח גבית מהרגולטור כדי להתחרות בשוק הטלקום. חשבנו שיעזרו לנו, אבל מה שקרה בסוף זה שנתנו לחתול לשמור על השמנת. סיטונאי לא יכול להתחרות בקמעונאי. אין דבר כזה. או שאתה חברת תשתית או שאתה מוכר שירותים ללקוח הסופי. המציאו אצלנו את המושג צמצום מרווחים. אבל המרווחים כל כך קטנים שאי אפשר להתחרות בבזק". כך אומר איש העסקים, רמי נחום, הבעלים של חברת טריפל סי ומי שנמנה על חלוצי תעשיית הענן בישראל בשיחה בפודקאסט עושים תקשורת בזמן אוויר https://open.spotify.com/episode/36lUz4Nf3pD3VrwNHa7y4a?si=KZPtHDF0RQiDZtOsIcEVkw
נחום מדבר באומץ על הניסיון שלו שכשל להיכנס לתחום הטלוויזיה, ומדוע החליט לסגור את הפעילות, על שאיפתו להתרחב לתחום הכבלים התת ימיים, ועל התחרות בתחום הענן מול ההייפרסקלרים הבינלאומיים.
על הדרך הוא מסביר את הבעייתיות של חברות בישראל, קטנות כגדולות, לעבור לענן ומצייר בלשון הייחודית לו כיצד התרבות הישראלית משבשת את התהליך ומעכבת אותו בהשוואה לעולם.
הוא גם מתייחס לבעיות החשמל, ומסביר מדוע הוא פחות אופטימי מאחרים שמציירים תמונה ורודה מדי לגבי גודל השוק בשנים הקרובות.
















