דניאל ספיר, מנכ"ל סלקום, יקבל מענק מיוחד של מיליון שקל בשל תרומתו להשלמת העסקה להעברת השליטה בחברה לקרן פורטיסימו. החברה דיווחה על זימון אסיפה כללית לאישור התגמול. בדברי ההסבר צויין "לשם הצלחתה של העסקה, לרבות המשך שימור רצף ניהולי ותפקודה של החברה לאור השלמת העסקה, החברה זקוקה להירתמות מלאה ועבודה רבה מצד צוות הניהול הבכיר, המורכב מעובדי מפתח אשר תרמו ותורמים רבות לחברה".
"לאור תרומתו הרבה ויוצאת הדופן של מנכ"ל החברה, מר דניאל ספיר, להצלחתה של העסקה, ובשל הערך הרב שרואה החברה בהמשך תרומתו של המנכ"ל לחברה תוך הירתמות מלאה מצדו לכך, והחשיבות העליונה שרואה החברה בשמירה על רציפות ניהולית, שהינה חלק חשוב ואינטגראלי מהצלחתה של החברה גם לאחר השלמת העסקה ושינוי השליטה בחברה, אישרו ועדת התגמול ודירקטוריון החברה בימים 7.3.2024 ו11.3.2024- (בהתאמה) מענקים
מיוחדים בהתאם להוראות מדיניות התגמול של החברה לנושאי משרה בחברה, ובכללם גם מענק מיוחד חד פעמי למנכ"ל החברה בסך השווה לכ-8.37 משכורות חודשיות של המנכ"ל (1,000,000 שקל), המותנה בהשלמתה של העסקה
שכאמור הושלמה".
בהמשך מציינת ועדת התגמול את הישגיו של ספיר בסלקום ומדוע יש צורך לשמרו בתפקיד.
המענק המיוחד ישולם לספיר כנגד התחייבותו להמשיך לכהן בתפקידו למשך תקופה בת 3 שנים. לא יחול שינוי בתנאי העסקה שלו.
















