משרד התקשורת פרסם קול קורא המזמין חברות להציג בתערוכה שהוא מתכוון לערוך באזור עוטף עזה, יישומים וטכנולוגיות לתשתיות תקשורת מתקדמות. האירוע יתקיים ב13- ביוני ומטרת התערוכה היא להציג "טכנולוגיות חדשניות עם תשתיות תקשורת מתקדמות והשימושים האפשריים לקידום החזית הטכנולוגית של מדינת ישראל".
לדברי המשרד הוא רואה "בקידום ועידוד פריסת רשתות תקשורת סלולריות מתקדמות, אחת ממטרות הליבה לקידום
חדשנות בתשתיות התקשורת בישראל. בתוך כך, תערוכה זו תהווה פלטפורמה לאומית להצגת יכולות
טכנולוגיות במגוון תעשיות בישראל, תוך התמקדות ביישומים שפותחו על גבי תשתיות תקשורת מתקדמות;
בדגש על יישומים ופיתוחים טכנולוגיים המשתמשים ברשת הדור החמישי".
בתערוכה יוקמו ביתנים בהם יציגו חברות ישראליות אשר הובילו תהליכי פיתוח בתחום התקשורת
והטכנולוגיה, בתמיכת משרד התקשורת, כמו גם חברות תקשורת וחברות טכנולוגיה נוספות אשר פיתחו
יישומים שפועלים על תשתיות תקשורת מתקדמות. בחלקה השני של התערוכה יתקיים מושב ערב שיכלול
את הצגת הפעילות של משרד התקשורת ותוכן מקצועי.
















