מנהלת המחקר של לידר, סבינה לוי, צופה שחיקה קלה בהכנסות פרטנר לקראת פרסום דוחות החברה מחר (ב') לרבעון הראשון של השנה. לוי צופה הכנסות של 795 מיליון שקל, ירידה של 7.8% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד (862 מיליון שקל) ושל 1.4% בהשוואה ל-806 מיליון שקל ברבעון הקודם. ה-EBITDA תיוותר ללא שינוי בהשוואה לרבעון המקביל ותסתכם ב-245 מיליון שקל, אך תרד במקצת בהשוואה לרבעון הקודם, שבו הסתכמה ב-252 מיליון שקל. הרווח הנקי, לדבריה, יעמוד על 26 מיליון שקל, לעומת 28 מיליון שקל ברבעון המקביל ו-26 מיליון שקל ברבעון הקודם.
היא כותבת כי תוצאות הרבעון בפרטנר יושפעו מהמלחמה בעזה ומעונתיות, ומעריכה המשך חולשה במכירות ציוד קצה ובשירותי נדידה, לצד האצה במספר לקוחות הסיבים. עוד בעמדה נכתב על ירידה משמעותית בהשקעות החברה על רקע השלמת הפריסה העצמאית של סיבים, ומנגד, על גידול בתשלומים לבזק במסגרת הסכם חכירת הקווים ממנה.
לגבי סלקום, לוי צופה כי החברה תגדיל את הכנסותיה בשיעור מינורי של 1.3% ל-1.096 מיליארד שקל ברבעון, בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, עם ירידה של 26 מיליון שקל מהרבעון הקודם. גם בסלקום, לידר מעריכה פגיעה בהכנסות כתוצאה מהמלחמה, ירידה בנדידה ועונתיות, אך מעריכה שבמהלך השנה תחול האצה במספר מנויי הסיבים. ה-EBITDA של סלקום ברבעון תסתכם, להערכתה, ב-288 מיליון שקל, בהשוואה ל-306 מיליון שקל ברבעון המקביל ול-308 מיליון שקל ברבעון הקודם. ברווח הנקי, לוי מעריכה שתהיה שחיקה גדולה יותר, והוא יסתכם ב-25 מיליון שקל, לעומת 43 מיליון שקל ברבעון המקביל ו-33 מיליון שקל ברבעון הקודם.
















