בזק עוצרת את גיוסי הטכנאים החדשים ובמקביל משחררת טכנאים קיימים. החברה הודיעה שתגייס כ – 200 טכנאים השנה וזאת על רקע החלטת ועד העובדים לקיים את ההסכם הקיבוצי שמחייב את החברה לא להעסיק קבלנים חיצוניים, מה שגרם לעיכוב בעבודות פריסת הסיבים. הנהלת החברה הקודמת החליטה להתמודד עם האירוע באמצעות גיוס טכנאים כעובדי חברה, מה שאומר עלויות העסקה הרבה יותר גבוהות ויקרות.
אלא שזמן קצר לאחר ההחלטה על הגיוס, חילוקי הדעות עם ועד העובדים יושרו והקבלנים החיצוניים הועסקו מחדש – מה שייתר את הצורך בטכנאים נוספים. כ – 100 טכנאים חדשים גויסו בסך הכל אך במקביל ישנם גם טכנאים שעבודתם הופסקה.
הוצאות השכר בבזק צמחו בשנה האחרונה למרות שברבעון הראשון לא רואים זאת בשל העובדה שהחברה קיבלה מענקים על העובדים שלה שגויסו למילואים. ככל הנראה ברבעונים הקרובים צפוי להירשם גידול בהוצאות השכר והחברה מחפשת דרכים לצמצם אותם.
בבזק מצפים שבשנים הקרובות היקף התקלות בחברה יירד בשל המעבר לסיבים אופטיים שבאופן מובנה מייצרים פחות תקלות ותחזוקתם הרבה יותר פשוטה. זה כשלעצמו יביא גם לצמצום בנציגי שירות. בנוסף החברה הצהירה שבכוונתה להיעזר בפתרונות בינה מלאכותית בשירות הלקוחות ובשאיפה להיכנס למספר פיילוטים בתחום הזה עוד השנה.

















מעניי ה הם גיסו
רמז 'ה מאותו שורש