עוד ירידה בתעריפי קישור הגומלין צפויה החודש, הן בנייח והן בנייד, וזאת עד למעבר לשיטה החדשה "חייב ושמור" (Bill-and-keep). במשרד התקשורת החליטו להמשיך במתווה זה, למרות בקשתם של גופי תוכן חרדיים לשקול מחדש את ההפחתה, על אף התחייבותו של משרד התקשורת לבחון את הנושא.
התעריפים החדשים עומדים על 0.246 שקל (2.4 אגורות) לדקה, ירידה מ-4.9 אגורות לדקה בשנה החולפת. בשוק הנייח, התעריף החדש הוא 0.49 אגורות לדקה, לאחר ירידה מ-0.78 אגורות לדקה. תעריפים אלה יהיו בתוקף עד יוני 2025, ולאחר מכן תעבור מדינת ישראל למשטר קישורי גומלין חדש, שבו המפעילים לא יעבירו ביניהם תעריפי קישור גומלין או השלמת שיחה, וכל מפעיל יגבה את התעריף מהלקוח שלו.
כאמור, במשרד התקשורת החליטו שלא להיענות לבקשה לבחון מחדש את ההפחתה שאמורה לחול מהחודש. שר התקשורת, שלמה קרעי, התחייב תחילה לבחון את הנושא, אך לאחר שמספר חברות תוכן במגזר החרדי טרפדו יוזמות שלו בתחילת כהונתו, אשר נועדו להיטיב עם המגזר החרדי, החליט השר לסגת מעיסוק בנושא והורה להמשיך במתווה הקיים, שהומלץ על ידי גורמי המקצוע.
















