גולן טלקום נטמעת בתוך סלקום, ותמשיך לפעול כמותג עצמאי נפרד. כיום גולן טלקום היא חברה בת בבעלות מלאה של סלקום, והיא פועלת כחברה עצמאית עם הנהלה ועובדים משלה במשרדים נפרדים. התוצאות של גולן טלקום מדווחות באופן מלא בדוחות של סלקום והיא "רוכבת" על הרשת של סלקום מיומה הראשון. נדב אמסלם מנכ"ל החברה יפרוש בעקבות המהלך וככל הנראה עוד כמה מחברי ההנהלה.
נזכיר שבשנה שעברה הסתיימה התקופה שסלקום חויבה הייתה להמשיך ולהחזיק את גולן טלקום כחברה עצמאית נפרדת, כחלק מתנאי המיזוג בין החברות. גם מערכת הניודים הוטמעה בסלקום.
גולן טלקום היא חברה מאוד יעילה ואף המשיכה להתייעל תחת אמסלם שאף חיזק אותה ושמר עליה כחברה עצמאית לאורך כל הדרך. במסגרת השינוי עובדים רבים צפויים להמשיך תחת סלקום, וכנראה חלק מהם גם יצטרך לעזוב.
למי שהספיק לשכוח נזכיר שגולן טלקום הייתה ממחוללות התחרות הגדולות בשוק הסלולר לצידה של הוט מובייל, ושתי החברות הביאו לשינוי הדרמטי בשוק שהתבטא בהורדת מחירים דרמטית.
גולן טלקום הייתה בבעלות מיכאל גולן, (שקרא לחברה על שמו) גזביה ניאל, ושותף צרפתי נוסף. כמה שנים לאחר שהחברה עלתה לאוויר היא החלה בתהליך של פירוק אתרים ומהר מאוד היה ברור שבעלי המניות שלה באו לעשות סיבוב מהיר בשוק הסלולר שקיבל דחיפה רגולטורית ותמיכה ממשרד התקשורת. החברה נקלעה לקשיים ונמכרה לאלקטרה שהמשיכה להפעיל אותה בצורה יותר מאוזנת ושקולה מבלי מהלכים מפתיעים מדי בשוק. אלקטרה מכרה את גולן טלקום לסלקום בתקופתו של אבי גבאי כמנכ"ל סלקום כשזה היה אחד המהלכים הראשונים שעשה עם כניסתו לתפקיד.
כאמור, כעת החברה סוגרת מעגל ונותרת כמותג עצמאי בתוך סלקום אחרי שבשנים האחרונות היא פעלה כחברה עצמאית תחת הבעלות של סלקום שהתחייבה להחזיק את החברה כמפעיל וירטואלי. כעת המהלך נסגר והחברה הופכת להיות מותג בלבד.
















