"חברת החשמל יודעת רק לשלוח מכתבים. אמרתי להם שיציגו תוכנית ונתקדם איתם, אבל בשורה התחתונה הם לא עושים כלום", כך אומר שר התקשורת שלמה קרעי בהתייחסו לסוגיית כניסת חברת החשמל לתחום תשתיות הסלולר. לדבריו, הוא פרסם מכתב תמיכה בכניסתם לפרויקט וציפה שבעקבות זאת תחול תזוזה, אך הדבר לא קרה. מאז הוא רק מקבל מכתבים על כך שהמשרד אינו מקדם את הנושא, כשלטענתו האמת היא בדיוק הפוכה, והם אלו שאינם מתקדמים.
מקורות בחברת החשמל ציינו כי החברה פנתה למשרד התקשורת כמה וכמה פעמים בבקשה שישלים את הכנת הרישיון שלה, אחרת היא אינה יכולה להתקדם, והיא עדיין ממתינה.
שר התקשורת שלמה קרעי הביע עמדה עקרונית התומכת בכניסת חברת החשמל לשוק תשתיות הסלולר כבר בפברואר השנה, אך המתכונת הסופית טרם נקבעה. גם משרד האוצר ורשות החברות אמורים להביע את עמדתם בנושא, אך בשורה התחתונה משרד התקשורת צריך להיות הגורם הראשון שיעניק להם רישיון. לטענת חברת החשמל, הדבר מתעכב למרות פניותיהם החוזרות ונשנות.
















