גילת טלקום גלובל הודיעה היום על השלמת הנפקה מוצלחת, במסגרתה החליפה החברה אגרות חוב במניות ומזומן. המהלך זכה לתמיכה משמעותית משוק ההון, עם כ-10 מיליון ע.נ. מאגרות החוב (סדרה ג') שנענו להצעה. כתוצאה מההנפקה, החברה תנפיק 17,439,580 מניות ותשלם סך של 597,928 שקל למחזיקים שנענו להצעה. המהלך הוביל לקיטון משמעותי בנטל החוב של החברה והפחתת הוצאות המימון.
מנהלי החברה מסרו כי ההנפקה המוצלחת, יחד עם הצמיחה בצבר החוזים והשיפור בתוצאות העסקיות, מחזקת את מצבה הפיננסי של גילת טלקום. החברה מציינת כי כעת היא בעלת מבנה הון בריא וחזק, עם עתודות מזומן משמעותיות. בנוסף ציינה החברה מברכת על הצטרפות מחזיקים מוסדיים איכותיים קיימים וחדשים כמשקיעי הון בחברה. הדבר
מייצר לחברה פוטנציאל כניסה למדדי שוק מובילים אגב חיזוק ההון העצמי ושורת הרווח של החברה.
















