דניאל ספיר, מנכ"ל חברת סלקום, מסיים את תפקידו בהחלטה מפתיעה שהתקבלה על ידי בעלת השליטה, קרן פורטיסימו. ההודעה מגיעה בעקבות פרסום תוצאות חזקות לרבעון השני של שנת 2024, מה שמעלה שאלות רבות באשר לסיבות האמיתיות מאחורי המהלך.
רק לפני 3 חודשים https://zmanavir.co.il/internet/24434/ קיבל ספיר מענק חתימה בסך מיליון שקל, כהוקרה על תרומתו לעסקת העברת השליטה בחברה לקרן פורטיסימו. העובדה שספיר עוזב זמן כה קצר לאחר קבלת המענק מעוררת תהיות באשר לנסיבות העזיבה.
למרות שהחברה לא פרסמה הודעה רשמית לגבי הסיבות לעזיבתו של ספיר, מקורות בתעשייה מעריכים כי הרקע הוא אישי ולא קשור לביצועי החברה. זאת, לאור ההישגים המרשימים של סלקום תחת הנהגתו של ספיר.
אלי אדדי, מנכ"ל דינמיקה, מוזכר כמועמד המוביל להחליף את ספיר בתפקיד מנכ"ל סלקום. אדדי, שכבר היה מועמד לתפקיד בעבר, הביא תרומה משמעותית לרווחיות סלקום בשנים האחרונות.
אורי אורן, יו"ר ארגון עובדי קבוצת סלקום: "דניאל ספיר הוביל את סלקום לתוצאות הטובות ביותר ב-8 השנים האחרונות וקיים מערכת יחסים פורייה בין ההנהלה לעובדים. זה משבר אמון בין ועד העובדים לבעלים. פורטיסימו מתנהלת באופן חד צדדי. אנחנו לא ניתן יד לתהליך שנועד לפגוע בעובדים ובחברה. אנחנו דורשים מפורטיסימו לבוא ולהתנהל בצורה ישירה מול ועד העובדים ולכבד את ההבטחות שניתנו. סלקום היא לא צעצוע בידיהם של משקיעים קצרי טווח. אנחנו כאן כדי להגן על העובדים, על החברה ועל עתידה. לא נאפשר לפגוע בחברה שבנינו במשך שנים של מסירות ועבודה קשה".

















רן גוראון הכי מתאים
חחחחחחחח עוד פעם את