חברת אנבידיה ממשיכה להדהים את השוק עם תוצאות פיננסיות מרשימות ברבעון השני של שנת הכספים 2025, כאשר ההכנסות זינקו ב-122% לעומת השנה שעברה והגיעו לשיא של 30 מיליארד דולר. הרווח הנקי של החברה עלה ב-168% לעומת השנה שעברה והגיע ל-16.6 מיליארד דולר, כאשר הרווח למניה עמד על 67 סנט לאחר פיצול המניות ביחס של 1:10 שבוצע ביוני האחרון.
הביקוש העצום למוצרי החברה בתחום הבינה המלאכותית, ובמיוחד לפלטפורמת ה-GPU Hopper, הוביל לצמיחה מרשימה של 154% בהכנסות ממגזר מרכזי הנתונים, שהגיעו ל-26.3 מיליארד דולר ומהוות כעת כ-87% מסך הכנסות החברה. מנכ"ל אנבידיה, ג'נסן הואנג, ציין כי הביקוש ל-Hopper נותר חזק, וכי החברה מתכננת להגדיל את המשלוחים במחצית השנייה של השנה הפיסקלית במקביל, אנבידיה החלה לשלוח דגימות של ארכיטקטורת ה-GPU החדשה Blackwell ללקוחות, והחברה צופה להתחיל בייצור המוני ברבעון הרביעי של השנה הפיסקלית הנוכחית ולהמשיך לתוך שנת הכספים 2026. החברה מעריכה כי תוכל לספק מוצרי Blackwell בשווי של מספר מיליארדי דולרים כבר ברבעון הרביעי.
מגזר המשחקים של אנבידיה הציג גם הוא צמיחה מרשימה של 16% לעומת השנה שעברה, עם הכנסות של 2.9 מיליארד דולר, בעיקר הודות לביקוש חזק לכרטיסי המסך מסדרת GeForce RTX 40 ולמעבדים עבור קונסולות משחק.
הרווח הגולמי של החברה עלה ל-75.1% לעומת 70.1% בשנה שעברה, אך ירד מעט לעומת הרבעון הקודם בעיקר בשל הפרשות מלאי עבור חומרים בעלי תפוקה נמוכה של Blackwell ותמהיל גבוה יותר של מוצרים חדשים במגזר מרכזי הנתונים.
אנבידיה ממשיכה להשקיע בצמיחה עתידית, כאשר ההוצאות התפעוליות עלו ב-48% לעומת השנה שעברה ועמדו על 3.9 מיליארד דולר, בעיקר בשל גידול במספר העובדים ובעלויות השכר. החברה סיימה את הרבעון עם מזומנים ושווי מזומנים בסך 34.8 מיליארד דולר, עלייה משמעותית לעומת 16 מיליארד דולר בשנה שעברה תזרים המזומנים מפעילות שוטפת הגיע ל-14.5 מיליארד דולר, יותר מפי שניים לעומת השנה שעברה.
אנבידיה ממשיכה במדיניות הצפת ערך לבעלי המניות, כאשר במהלך הרבעון היא רכשה מניות בשווי 7.2 מיליארד דולר וחילקה דיבידנדים בסך 246 מיליון דולר. בנוסף, מועצת המנהלים אישרה תוכנית רכישה עצמית נוספת של מניות בהיקף של 50 מיליארד דולר, ללא מועד תפוגה לקראת הרבעון השלישי. אנבידיה צופה המשך צמיחה עם הכנסות של כ-32.5 מיליארד דולר ורווח גולמי של כ-75%.
















