משרד התקשורת הודיע היום (א') כי בעקבות המצב הביטחוני ובהנחיית שר התקשורת, נפתח חמ"ל משרדי. במסגרת ההיערכות, נערכה הערכת מצב בהובלת מנכ"לית המשרד. המשרד מדווח כי הוא נמצא בקשר רציף עם חברות התקשורת והגורמים הרלוונטיים כדי לטפל בפניות המתקבלות ולהבטיח את המשך הקשר הקווי, הסלולרי והאינטרנטי בכל רחבי המדינה.
כחלק מההיערכות לחירום, המשרד חילק כ-440 טלפונים לוויניים לראשי מועצות וגורמים ביטחוניים. בנוסף, בחודשים האחרונים פעל המשרד לעיבוי תשתיות תקשורת בחירום ב-473 אתרים. לטיפול בתקלות באזורי קו העימות, הוקם מספר ייעודי: 4928*. המשרד מדגיש כי למרות המטחים שנורו במהלך הלילה, לא נפגעו אתרי סלולר.
משרד התקשורת ממשיך לקיים הערכות מצב שוטפות ומתחייב לעדכן את הציבור בהתפתחויות נוספות.
















