תקוותם של מפעילי התקשורת להימנע מהפרשה לקרן תמרוץ להשלמת פריסת סיבים אופטיים בפריפריה ברבעון השלישי התנפצה סופית. המפעילים יידרשו להפריש כמה מיליוני שקלים, למרות תקוותם כי משרד התקשורת יפטור אותם מחובה זו בעקבות הודעת בזק על נכונותה להרחיב את הפריסה לעשרות אלפי משקי בית נוספים.
באמצע ספטמבר עדיין הייתה תקווה כי משרד התקשורת יאשר לבזק להרחיב את הפריסה, מה שהיה מייתר את הצורך בגיוס כספים לקופת התמרוץ הממומנת על ידי המפעילים https://zmanavir.co.il/internet/25885/. אולם, המשרד טרם הספיק לאשר רשמית את המהלך לבזק, בשל סיבות פנימיות ובשל הצורך לתכלל סופית את מפת האזורים שבהם טרם נפרסו סיבים אופטיים.
כתוצאה מכך, נדחו בקשות המפעילים למשרד להזדרז בטיפול בנושא לפני תום הרבעון השלישי. לפיכך, הם ייאלצו לבצע הפרשה בדוחות הכספיים, הפרשה שממנה קיוו להימנע.
קרן התמרוץ הוקמה ב-2020 במטרה לעודד פריסת סיבים אופטיים באזורים בעלי כדאיות כלכלית נמוכה. הקרן מתוקצבת על ידי הפרשות של מפעילי התקשורת בשיעור משתנה של עד 0.5% מהכנסותיהם השנתיות.

















אוי מסכנים..ממש רחמנות עליהם.
חסר להם בקופה?
שנשלים להם את החודש?
חזירים ברמות קשות , מחיירים מההפטרה והתחכמויות ב"תוכניות" וב"מבצעים" כשבאירופה מחירי חבילות הסיבים צנחו לריצפה מתחת ל ADSL כאן עובדים עלינו בעיניים.
תזכרו -בגמר ה"מבצע" אל תשכחו לסחוט את החברה שאתם מחוברים אליה שוב ושוב ולא לוותר
אגב,פבפרטנר כבר מציעים חיבור חינם גם לצמודי קרקע (בתים פרטיים). ככה זה כשהתחרות בעיצומה.