אחרי שנים של ניסיונות, הצליחה בזק למכור את חברת בזק אונליין. בזק מדווחת היום על מכירת חברת הבת לקבוצת וואן טכנולוגיות תמורת סכום של כ – 50 מיליון שקל. אחרי דיבידנד מדובר ב – 35 מיליון שקל. בזק דיווחה כי תרשום הפסד הון חשבונאי לא מהותי בעקבות העסקה.
בזק אונליין העוסקת בשירותי מוקדים לחברות גדולות במשל, מתחרה בחברת תקשוב, והיא לא הייתה במוקד הפעילות של הקבוצה שנים רבות.
ניסיונות המכירה של בזק אונליין החלו לפני שנים מתוך הבנה שהקבוצה צריכה להתמקד בפעילויות המרכזיות שלה. ככל הנראה, העסקה לא תניב לבזק שום רווח הון, וגם אם כן מדובר בהיקף מאד נמוך וזאת על רקע ההשקעות וההזרמות של בזק לאורך השנים.
תומר ראב"ד, יו"ר קבוצת בזק: "מכירת בזק און ליין מהווה צעד משמעותי נוסף ביישום האסטרטגיה של הקבוצה. אנו נמשיך להתמקד ביכולות הליבה שלנו ולנתב משאבים למשימות אסטרטגיות כגון הרחבת רשת הסיבים האופטיים, הטמעת טכנולוגיית ה-5G והעברת שירותי הטלוויזיה לפלטפורמה מבוססת IP. אני מבקש להודות לעובדיה המסורים של בזק און ליין ולמנכ"ל אבי אטיאס, על העשייה והמסירות ארוכת השנים שמיצבו את בזק און ליין כחברה המביאה ערך לארגונים גדולים בישראל, כולל משרדי ממשלתיים ואין לי ספק שהיא תמשיך בפעילות החשובה הזו גם בעתיד״.
בהודעה שמסרו החברות צויין כי קבוצת ONE Technologies, בהובלת עדי אייל, תמשיך לפתח את פעילות בזק אונליין ותספק לה משאבים נוספים לצמיחה. גובה העסקה הוא כ-50 מיליון שקל, אולם בניכוי דיבידנד שיחולק טרום השלמת העסקה בהיקף כ- 15 מיליון שקל, התמורה שתשלם ONE לקבוצת בזק במועד ההשלמה תעמוד על כ-35 מיליון
שקל.
בזק און ליין פעילה משנת 2000 ועוסקת בהקמה, ניהול ותפעול של מוקדים טלפוניים, ומענה דיגיטלי בפריסה ארצית. החברה נמצאת תחת ניהולו של אבי אטיאס שימשיך בתפקידו.
אטיאס הצטרף לחברה ב־2007 לאחר שקודם לכן היה 13 שנה בבזק עצמה. מאז, הספיק לשמש כסמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי ומ־2016 סמנכ"ל לקוחות בחטיבת בריאות ופיננסים.
קבוצת ONE Technologies היא חברה ישראלית ציבורית המספקת פתרונות טכנולוגיים לאלפי לקוחות במגזר הציבורי והעסקי באמצעות 7,000 עובדים מיומנים.
















