רמי נחום, מייסד ומנכ"ל חברת טריפל סי, מצהיר בשיחה עם "זמן אוויר" כי הוא עומד על דעתו להמשיך בעתירה לבג"ץ נגד משרד התקשורת. העתירה דורשת קביעת מחירים סיטונאיים שקופים לשימוש בתשתיות בזק. התפתחות משמעותית התרחשה היום כאשר גילת טלקום, שותפתו המקורית לעתירה, הודיעה על פרישתה בעקבות הסכם שחתמה עם בזק.
נחום מדגיש כי מטרת העתירה היא להביא לקביעת מחיר סיטונאי המבוסס על עלויות בפועל בתוספת רווח סביר, וכי המחיר צריך להיות שקוף לציבור. לטענתו, ההסכמים שנחתמו בין בזק לבין חברות כמו גילת טלקום ופרטנר משקפים הסכמות מסחריות, אך אינם משקפים בהכרח את העלויות האמיתיות של השירות.
סלע המחלוקת המרכזי נוגע לדרישת בזק להתחייבות לרכישת אלפי קווים לתקופות ארוכות. נחום טוען כי דרישה זו אינה סבירה עבור ספקיות אינטרנט קטנות ובינוניות. לדבריו, מספר ספקיות נוספות מביעות עניין בהצטרפות לעתירה, מתוך חשש שהשוק הסיטונאי יהפוך לנחלתם הבלעדית של שחקנים גדולים שביכולתם להגיע להסכמות עם בזק.
נחום הביע ביטחון כי משרד התקשורת יעמוד בעמדתו ויפרסם את המחירים המעודכנים, בניגוד למה שעולה מתשובת המשרד לעתירה – שם הושארה האופציה פתוחה. הוא הדגיש את נחישותו להמשיך במאבק המשפטי עד לקביעת מחיר סיטונאי שקוף ופרסומו לציבור.
















