"בעשור הקרוב יעברו בישראל 3-4 מערכות כבלים תת ימיים בינלאומיים שיחברו את אירופה למזרח דרך ישראל למפרץ אילת. אחת מהן, שלא פרסמנו את שמה, היא בשלב יותר מתקדם שבה כבר יש הזמנות לכבלים, ואנחנו ביחד עם עוד מפעיל נוסף, הם השותף הישראלי, אבל כספק. אני מקים שם תחנות נחיתה וסיבים לירדן ועקבה ויציאה מהצד השני בנתניה. פרסמנו על כך כיוון שקיבלנו הזמנה חלוטה, אבל אסור לנו לדבר על זהות הספק".
כך אומר אורי יוגב יו"ר קרן ההשקעות אלומה בפודקאסט עושים תקשורת בזמן אוויר https://open.spotify.com/episode/5vktU5KhBxSc8n65FWyV7E?si=1b9a9d37020f4fd9.
יוגב, התייחס גם לסוגיית התחרות מול מצרים בכל הנושא של התוואי לחיבור בין אירופה למזרח ואמר "אי אפשר להתחרות בסואץ, עיקר התעבורה העולמית תהיה בסואץ והיא עוד תגדל, כי יש יתרון כלכלי לעבור דרך הים במקום להעביר סיבים דרך היבשה. ולכן אני חושב שלמעבר דרך ישראל יש יתרון בזה שאנחנו גם נשמש כתוואי גיבוי, ואני מאמין שיגיע שלב שגם המצרים בעצמם ירצו לראות את הנתיב דרך ישראל כתוואי גיבוי".
יוגב התייחס גם לשוק תשתיות הסלולר ולניסיונות של חברת עוגנים בירוק שבבעלות הקבוצה, להיכנס לשוק הישראלי ולשכנע את המפעילים בארץ לצאת מתחום החזקת האתרים ולעבור למודל שרוב העולם עובד בו, שהאתרים מוחזקים על ידי חברות חיצוניות שמשכירות את האתר לחברה הסלולרית. יוגב אמר שהוא מאמין שבסוף זה יקרה והתהליך ארוך אבל בסוף ברגע שחברה אחת תעשה את המעבר, כל השוק יעשה.
הוא אמר כי הממשלה חייבת לעודד השקעות שיהפכו את ישראל להאב תקשורת בינלאומי.
















