ניר דוד מנכ"ל בזק אמר הבוקר שתקציב ההשקעות של בזק בשנה הבאה יעמוד על 1.2 מיליארד שקל ב – 2025 והביע ציפייה כי המשקיעים הזרים יחזרו להשקיע בחברה. דוד דיבר בועידת תחזיות של העיתון כלכליסט. לדבריו יש התעוררות וניצנים של חזרה, וכי הפלטפורמה העיקרית להביא משקיעים זרים זה דרך קרנות גדולות שמשקיעות בחברות גדולות כמו בזק. עוד ציין כי אנחנו רואים מהפגישות שלנו וניתוח הסקרים שאנחנו עושים, שהמשקיעים אומרים שהחשש מרגולציה הוא המכשול העיקרי מהגדלת ההשקעות שלהם בישראל.
בהתייחסו לתחרות בשוק הסיבים העריך כי "עד סוף שנת 2025 למעלה מ- 75% מלקוחות האינטרנט בישראל יגלשו על רשתות של סיבים אופטיים, ישראל תתברג בעשירייה הראשונה במדד מהירות האינטרנט".
הוא העביר מסר למשרד התקשורת ואמר: "הרגולטור עושה עבודה טובה בתחום והוא גורם לכך ששוק התקשורת במדינת ישראל הוא שוק תחרותי ואגרסיבי בהשוואה לכל העולם ומביא איתו שני דברים: 1. מחירי האינטרנט הם מהנמוכים ביותר בין מדינות ה-OECD ו – 2. איכות האינטרנט הנייח בישראל היא מהמתקדמות בעולם – המהירות הממוצעת של אינטרנט נייח בישראל מדורגת בחודשים האחרונים במקומות 10-15 בעולם כשבשנים האחרונות היינו במקומות ה-30-35 – זה הישג שאנו גאים בו מאוד". הוא העריך שבשנת 2025 ישראל תתברג בעשירייה הראשונה במדד מהירות האינטרנט. והזהיר שהתערבות רגולטורית עלולה לפגוע במעמד הזה ולסכן את היתרון התחרותי של ישראל.
עוד התייחס לסוגיית ה – AI ואמר ש"במהלך 2025 לקוחות בזק שיפנו למוקדי השירות יענו ע"י נציג דיגיטלי שיספק רמת שירות לא פחותה מנציג אנושי", ובנוגע לכניסה של החברה לתחום החשמל אמר "כמו כל דבר שאנחנו עושים: רק כשבזק נכנסה לתחום החשמל – התחילה באמת התחרות בשוק החשמל בישראל".
בכל הקשור להשלכות המלחמה אמר דוד כי בזק בחרה לא לחייב את המפונים באזורי העימות, מהלך שעלה לה כ-10 מיליון שקל.
לגבי מנועי צמיחה עתידיים ציין "בשנת 2025 יחתמו הסכמים נוספים מול החברות הגלובליות להקמת טבעות סיבים אופטיים שיחברו את מדינות המערב למדינות המזרח דרך מדינת ישראל".
















