דירקטוריון בזק, אישר היום את מינויו של יוחאי בניטה לתפקיד סמנכ"ל הכספים של קבוצת בזק. כפי שנחשף בזמן אוויר https://zmanavir.co.il/internet/27117/ בניטה היה המועמד המוביל לתפקיד, מהרגע הראשון שטובי פישביין הודיע על פרישה מהתפקיד.
נציין כי בקבוצת בזק הבטיחו לבניטה שהוא יקודם במסגרת הקבוצה כאשר היה מועמד לתפקיד מנכ"ל רשת ונענה לבקשות להישאר https://zmanavir.co.il/tv/22544/.
בתפקידו הנוכחי משמש יוחאי במשך כשלוש שנים כסמנכ"ל הכספים של פלאפון ו-yes ואחראי על ניהול מערך הכספים בחברות אלו.
יוחאי יחל את תפקידו במהלך חודש אפריל ויחליף את טובי פישביין, ששימש בתפקיד בארבע השנים האחרונות והודיע לפני כחודש על סיום תפקידו.
תומר ראב"ד, יו"ר קבוצת בזק מסר: " אני מברך את יוחאי על מינויו לתפקיד סמנכ"ל הכספים של קבוצת בזק, תפקיד מרכזי שמוביל את האסטרטגיה הקבוצתית וליוחאי יש תפקיד חשוב בשמירה על איתנותה הפיננסית של הקבוצה בכלל ושל בזק בפרט, וזאת בתקופה של שינוי מואץ בשוק התקשורת והטכנולוגיה. יוחאי מכיר את הקבוצה היטב לאחר 3 שנים בתפקידו הנוכחי בפלאפון וב-yes ויוכל להמשיך ולחזק את הקשר המצוין שלנו עם שוק ההון בארץ ובחו"ל".
ניר דוד, מנכ"ל בזק מסר: "יוחאי מצטרף לבזק עם ניסיון מקצועי עשיר בתחום הפיננסי, הינו בעל חשיבה אסטרטגית והיכרות מעמיקה הן עם בזק והן עם שוק התקשורת. בתפקידו החדש, יוחאי יהיה שותף משמעותי להמשך הצמיחה וההצלחה של החברה, תוך שמירה על יציבותה הפיננסית".
















