עיצומי העובדים בבזק נמשכים, ורואי החשבון מזהירים מפגיעה בדוחות הכספיים החל מהרבעון השני של השנה. כזכור, החל מאמצע חודש ינואר השנה, פתחו עובדי בזק בעיצומים בעקבות הפרות לטענתם מצד ההנהלה, ובעיקר יו"ר הדירקטוריון, אשר לטענתם ניסה לקדם באופן חד צדדי את ביטול ההפרדה המבנית וכן בשל הפרות נוספות של הסכם העבודה הקיבוצי בבזק. במסגרת העיצומים הפסיקו העובדים לדווח על משימות שהם מבצעים, והפסקת הדיווח אינה מאפשרת לחברה לזקוף את עלויות השכר שלהם כהשקעה ולא כהוצאה. בבזק, מסתבר, שמדובר בנושא בעל השפעות מרחיקות לכת על הרווח שכן החברה זוקפת הוצאות שכר בהיקף של כ – 600 מליון שקל בשנה כהשקעה.
ל"זמן אוויר" נודע כי העובדה שהעיצומים לא השפיעו על התוצאות הכספיות של החברה ברבעון הראשון נובעת מכך שרואי החשבון הסכימו להשתמש באומדנים לצורך קביעת היקף השעות ששימשו להשקעה, אבל הזהירו את החברה כבר בהתחלה כי שימוש באומדנים יכול להיעשות רק למשך רבעון אחד, וכי החל מהרבעון השני עשוייה להיות לעיצומים השפעה מהותית על התוצאות הכספיות.
בזק לא דיווחה על עיצומי העובדים מתוך כך שלטענתה אין לעניין השפעה מהותית עד כה, אבל החברה גם לא דיווחה על עמדת רואי החשבון כי ככל שיימשכו העיצומים עשוייה להיות השפעה מהותית על הדוחות כבר ברבעון השני. העובדה שבזק טרם דיווחה דבר בעניין מעלה קשיים ביחס לארוע אחר שהתרחש בשבועות האחרונים והוא המכירה של חלק מאחזקותיה של סרצ'לייט בבזק. גורמים בשוק מעלים תהיות כיצד ביצעה בעלת השליטה בבזק מכירה בהיקף כה רחב בשעה שמידע זה לא דווח על ידי החברה. מבזק לא נמסרה תגובה.

















ועד זבל דואג רק לעצמו לא לעובדים