חברת גילת טלקום, ספקית פתרונות תקשורת לוויינית ואינטרנט, מדווחת על קבלת שתי הזמנות חדשות מלקוחות מוסדיים ישראליים בהיקף כולל של כ-13 מיליון שקל. הזמנות אלו מצטרפות לשתי הזמנות נוספות שהתקבלו בימים האחרונים, בהיקפים של 12 מיליון שקל ו-6.4 מיליון שקל, ובכך מגיע סך ההזמנות החדשות לשבוע האחרון ל-32 מיליון שקל.
החברה אינה חושפת את זהות הלקוחות, אך ניתן להניח כי מדובר בגופים מוסדיים ישראליים. ההזמנות צפויות לתרום להמשך הצמיחה של החברה, אשר סיימה את שנת 2024 עם הכנסות שיא של 69.6 מיליון דולר, עלייה של כ-26% לעומת השנה הקודמת.
גילת טלקום מתמחה באספקת שירותי תקשורת באזורים מאתגרים, תוך שימוש בטכנולוגיות לווייניות מתקדמות, כולל לווייני LEO ו-MEO. החברה מחזיקה ברישיון להפעלת ציוד קצה לווייני נייד של רשת OneWeb, המאפשר לה לספק שירותים מתקדמים ללקוחותיה בישראל. החברה דיווחה בדוחותיה האחרונים על צבר חוזים בהיקף של 67 מיליון דולר נכון לסוף 2024.

















כמה כב ראפשר להרוויח על מכירת קיבולת לוויינית בתור RESELLER של ONEWEB? הם גם לא היחידים עם רשיון כזה . לדעתי מדוב רבהנסות שוליות. וכמה מנויים יש להם בסיבים אופטיים??? .