ארגון העובדים של בזק הסלים את המאבק מול הדירקטוריון כששלח מכתב נוקב ליו״ר הדירקטוריון, תומר ראב״ד. במרכז ההתכתבות ניצב פטריס טייב, נציג העובדים בדירקטוריון, שהעלה חשש כי הדוחות הכספיים שפרסמה החברה לרבעון הראשון של שנת 2025 אינם נכונים. בנוסף טען טייב כי בעלי השליטה בחברה, קרן סרצ'לייט מכרו מניות בהיקף של כמיליארד שקל כשהם מחזיקים במידע פנים לכאורה, שלא דווח לכלל בעלי המניות בנוגע להשלכות האפשריות של עצירת דיווחי העובדים על הרווח. לפי הארגון, טייב התריע בפני הדירקטוריון על אי-הסדרים, אך במקום לקבל תשובות ענייניות נתקל באיומים לנקיטת צעדים משפטיים.
במכתב הנוכחי מבהיר יו״ר הארגון איציק בסלו כי ניסיונות הלחץ המשפטיים לא ירתיעו את העובדים מלדרוש שקיפות מלאה. לדבריו, היועץ המשפטי שפועל בשם חלק מחברי הדירקטוריון אינו מוסמך לכפות עמדות שאינן מייצגות את אינטרס החברה או בעלי מניותיה. הארגון טוען כי הדירקטוריון נמנע מלכנס את ועדת הגילוי, אף שמידע רגיש לכאורה הוסתר מהציבור בעת שמחזיקת השליטה מכרה מניות בחברה.
בסלו מציין שתיתכן חריגה מדיני ניירות ערך: החברה הציגה צבר נתונים פיננסיים המבוסס על הנחות עבר, אף שקיים שינוי מהותי במרכיב ההשקעות וכי הדירקטוריון מסתמך על אומדנים משנים קודמות שאינם רלוונטיים כיום. בנוסף, בהמשך למכתבו של היועץ המשפטי של הדירקטוריון שטען כנגד הדירקטור פטריס טייב כי שיתף במידע את בסלו, כותב בסלו כי הייתה זו ההנהלה שדחקה בו לדבר עם פטריס ו"להרגיע" אותו בהמשך לדיון הדירקטוריון, ורק לאחר בקשת ההנהלה נפגש בסלו עם טייב ושמע ממנו על האירועים בדירקטוריון.
ארגון העובדים דורש הקמת ועדת בדיקה בלתי תלויה – בראשות שופט בדימוס או גורם מוסמך אחר – לבחינת הטענות ולווידוא שהדירקטוריון פעל בהתאם לחובות האמון, הזהירות והדיווח. אם הדירקטוריון יסרב להקים ועדה כזו, שוקל הארגון לפנות לרשויות הפיקוח ולנקוט צעדים נוספים, כולל הליכים משפטיים.
בסיכום המכתב מבהיר הארגון כי לא יניח לדירקטוריון להפוך את העובדים ל״שעיר לעזאזל״ ולחמוק מביקורת ניהולית. הוא קובע שהעובדים ימשיכו להגן על ניהול תקין, שקיפות וחוקיות, ולהבטיח שפעילות החברה לא תוביל את בעלי המניות והציבור כולו אל משבר משפטי או פיננסי.
מבזק נמסר: ״הטענות חסרות כל בסיס והכל דווח בדוחות הכספיים של החברה בצורה שקופה ומלאה. והחברה תמשיך לעבוד עפי חוק וכללי הוראות הממשל התאגידי״.

















כן זה בדיוק תפקידו של הדירקטור,להיות החוסם בשער! מחוייב קודם לאינטרסים של החברה,בעלי המניות ,הלקוחות והעובדים ולא לאף בעל שליטה,שבענו כבר ולמודי נסיון מאותם פרסונות שהביאו את בזק ע"פ פחת,ובתעלולים פיננסיים והסתרת מידע לערך מניה 200 נק!!! שווי 5 מיליארד!!!
אותו ראבד ששימש יו"ר ביקום והביא לעסקאות בעלי עניין מפוקפקות מטעם הבוס היקר שאול אלוביץ החל מעסקאות שערוריתית למכירת חלקו במניות יס במחיר מופקע לבזק,עסקאות הלווין ,וואלה וקניית נתבים מבית יורוקום החברה הפרטית באמצעותה החזיקה בשרשור את אינטרנט זהב ,ביקום ובזק ,ככה ממנפים ודופקים את כולם. מזל שיש לנו שומרי סף שנאמנים לתפקידם. חקירה מיידית של הרשות לניירות ערך…….