קרן קיסטון גילתה עניין באקסלרה: חלופה לעסקת בזק
קיסטון מזהה באקסלרה הזדמנות השקעה אסטרטגית
שמה של קרן קיסטון מוזכר כאחת החברות העשויות לגלות עניין בחברת אקסלרה, מקבוצת אלומה, במידה והעסקה עם בזק לא תצא אל הפועל. לדברי בכירים בשוק, קיסטון סימנה את אקסלרה כאחת מחברות תשתיות התקשורת הנמצאות בתחום העיסוק שלה, ולכן היא מעוניינת בה. אלומה דיווחה אתמול על הסכם למכירת אקסלרה תמורת 500 מיליון שקל לבזק. במסגרת ההסכם יינתנו לבזק 75 ימי בלעדיות לבדיקת נאותות ולהשגת כל האישורים הנדרשים.
אסטרטגיית ההתרחבות של קיסטון
קיסטון נמצאת בעיצומו של תהליך התרחבות וחיפוש אחר השקעות חדשות בעולמות תשתיות התקשורת. זו הסיבה שהקרן גילתה עניין ב-IBC, נכנסת לתחום חוות השרתים, הגישה הצעה לרכישת השליטה בחברת חלל תקשורת, והיא גם מושקעת היסטורית בפרויקט כבל תת ימי.
פרויקט צנטוריון: אתגרים גיאופוליטיים
הקרן מושקעת בפרויקט כבל תת ימי בשם "צנטוריון", אשר מסרב לצאת לפועל בגלל בעיות גיאופוליטיות, וישנה סביבו אי ודאות גדולה. פרויקט צנטוריון אמור להיות כבל תת ימי וקרקעי שיחבר את אירופה דרך ישראל להודו דרך המזרח התיכון.

















חחח הם כמעט קונים הכל ולא עשו כלום.
מה הפריע להם לעשות עסקה עד עכשיו ?