כנס התקשורת 2025: שדרות תארח תערוכה טכנולוגית בספטמבר
השר קרעי ישתתף בשיח עם בכירי התקשורת
משרד התקשורת הודיע כי העיר שדרות נבחרה לארח את כנס התקשורת השנתי, שייערך ב-4 בספטמבר הקרוב. החליטה על הבחירה בשדרות הגיעה לאחר בחינת מספר הצעות מערים באזור עוטף עזה. בחירת שדרות כמקום לקיום הכנס מהווה חלק מהמאמץ לחזק את הפעילות הכלכלית והטכנולוגית באזור עוטף עזה.
תערוכת טכנולוגיות 5G וסיבים אופטיים בעוטף עזה
הכנס יכלול תערוכה טכנולוגית רחבת היקף, שבה ישתתפו חברות טכנולוגיה ותקשורת מובילות שיקימו ביתנים ויציגו פתרונות טכנולוגיים מתקדמים בפני הקהל הרחב. בסיום התערוכה ייערך שיח באולם סגור בהשתתפות שר התקשורת שלמה קרעי.
חברות סלולר ותשתיות יציגו פתרונות חדשניים
במסגרת התערוכה הוזמנו חברות שפיתחו יישומים חדשניים המבוססים על טכנולוגיות מתקדמות, ביניהן רשתות 5G, סיבים אופטיים, רשתות פרטיות, טכנולוגיות לוויינים וגלים מילימטריים. כמו כן, יוצגו פיתוחים בתחום תשתיות התקשורת החדשות.
האירוע צפוי למשוך בכירי שוק התקשורת בישראל, לרבות נציגים מחברות סלולר, טכנולוגיה ותשתיות. לדברי המשרד הכנס מהווה הזדמנות לחשיפת טכנולוגיות חדשות ולחיזוק הקשרים בענף התקשורת הישראלי.
















