חלל תקשורת השלימה גיוס אג"ח בהיקף כ-468 מיליון שקל – שלב קריטי בהסדר החוב
חלל-תקשורת סיימה את סוף השבוע שעבר עם גיוס אג"ח מוצלח, המהווה אבן דרך משמעותית לקראת השלמת הסדר החוב שלה. החברה גייסה 143 מיליון שקל באגרות חוב מסדרה יט' בריבית שנתית של 7.6%, ועוד כ-324 מיליון שקל באגרות חוב מסדרה כ', צמודות דולר, בריבית של 8.75%.
ביקושי יתר והבעת אמון מצד השוק
במכרזים שנערכו למשקיעים מסווגים התקבלו הזמנות בהיקף כולל של יותר ממיליארד שקל – פי שניים מהיקף הגיוס בפועל. במסגרת סדרה יט' הוגשו הזמנות בהיקף של כ-659 מיליון שקל, אך החברה בחרה לקבל התחייבויות מוקדמות בהיקף 143 מיליון שקל בלבד. בסדרה כ' התקבלו הזמנות בהיקף של כ-488 מיליון שקל, מתוכן נבחרו התחייבויות מוקדמות בהיקף 324 מיליון שקל.
היקפי הביקוש הגבוהים מאפשרים לחברה לקבוע את הריביות המירביות שנקבעו במכרז – 7.6% לסדרה יט' ו-8.75% לסדרה כ'. אלו יהיו תנאי התקרה בהנפקה לציבור, ככל שתצא לפועל.
המנכ"ל: "שלב קריטי בהסדר החוב"
מנכ"ל חלל תקשורת, דן זיצ'ק, אמר: "אין ספק שזה השלב הקריטי של הסדר החוב והיה ספק אם הגיוס יצליח. השלמת הגיוס מקדמת אותנו משמעותית לסיום ההסדר. הביקושים לגיוס היו אדירים והסתכמו במעל מיליארד שקל, דבר המעיד על חוסנה של החברה ועל אמון השוק בה".

















הבעת אמון מצד השוק ? איזו פרודיה על חברה שעתידה נמצא מאחרויה ואין לה שום עתיד
עכשי גם ההונגרים ינסו לנקום בחברה תוך נצול משאבי החלל שלהם הונגירה