חלל-תקשורת חתמה על הסכם ראשון במסגרת השת"פ עם OneWeb – העסקה מוערכת ב-11 מיליון שקל
לאחר קבלת אישור משרד התקשורת להפעלת שירותים באמצעות לוויינים נמוכי מסלול, החברה מתקשרת עם ספק תקשורת ממערב אפריקה – ההסכם כולל גם אספקת ציוד כחלק מחבילת השירות
חלל-תקשורת הודיעה היום כי חתמה על הסכם ראשון במסגרת שיתוף הפעולה החדש שלה עם חברת OneWeb מקבוצת Eutelsat Communications, לאחר שקיבלה את אישור משרד התקשורת להפעלת שירותי תקשורת באמצעות לוויינים נמוכי מסלול (LEO).
העסקה נחתמה עם ספק תקשורת ממדינה במערב אפריקה ומוערכת בכ-11 מיליון שקל (כ-3.25 מיליון דולר). ההסכם כולל גם אספקת ציוד כחלק מחבילת השירות.
שיתוף הפעולה עם OneWeb מהווה צעד מרכזי במימוש האסטרטגיה החדשה של חלל-תקשורת למתן שירותי תקשורת לוויינית מרובת מסלול (Multi-Orbit), המשלבת בין לוויינים גיאוסטציונריים (GEO) ללוויינים נמוכי מסלול (LEO), במטרה לספק ללקוחות פתרונות תקשורת גמישים ובעלי ביצועים גבוהים.
מנכ"ל חלל-תקשורת, דן זיצ׳ק, מסר: "אנו שמחים לשתף פעולה עם OneWeb לטובת לקוחותינו בחו״ל ולקוחות ישראליים פוטנציאליים. שיתוף הפעולה מהווה פריצת דרך חשובה וחלק משמעותי ממימוש האסטרטגיה העסקית שלנו, וביחד עם הסדר החוב, מהווה קרש קפיצה להמשך הצמיחה של חלל-תקשורת לאורך זמן".
"השירותים החדשים יאפשרו לחברה להציע פתרונות מתקדמים עם הצפנה מקצה לקצה, התחייבות לעמידה ב-SLA, והתאמה אישית לצרכי הלקוחות – תוך שמירה על רמת ביצועים גבוהה בהשוואה לשוק".

















גוזרי קופונים בחצי גרוש. לזה לא קוראיםע סקים שמחזייקם חברה עם חוב עתק