מנכ"ל אקסלרה מצטרף כשותף בעסקה עם אסנס פרטנר ויחזיק 20% מהמניות
תום קורן יישאר בתפקיד המנכ"ל, יקבל הלוואת נון ריקורס מהקרן וימשיך להוביל את פעילות הכבלים התת ימיים של אקסלרה שנמכרה בכ-500 מיליון שקל
תום קורן, מנכ"ל אקסלרה שנרכשה לאחרונה על ידי קרן אסנס פרטנר, מצטרף כשותף בעסקה ויחזיק 20% ממניות החברה. קורן צפוי לקבל הלוואת נון ריקורס מהשותפים בקרן וימשיך לנהל את אקסלרה גם לאחר השלמת העסקה.
קורן עומד בראש אקסלרה מיום הקמתה, עוד בתקופה שבה החברה הייתה בבעלותו של איש העסקים פויו זובלודוביץ'. לאורך השנים צבר ניסיון עמוק בשוק הכבלים התת ימיים והוביל את כלל העיסקאות והפרויקטים המשמעותיים של אקסלרה, כולל המיזמים שאליהם החברה מתכוונת להתרחב בשנים הקרובות.
אקסלרה, שנמכרה מאלומה תמורת כ־500 מיליון שקל, עמדה על המדף תקופה ארוכה ועניין רב נרשם מצד גורמים שונים בענף. בזק הייתה האחרונה שניהלה מגעים לרכישת החברה והציעה כ־500 מיליון שקל, אך נסוגה לאחר בדיקת נאותות בטענה כי המחיר גבוה מדי.
קורן סירב להגיב.
















