שינוי ארגוני בבזק בעקבות פרישת אייל קמיל
מנכ"ל בזק ניר דוד מפרק את חטיבת הלוגיסטיקה והתפעול ומפצל את אגפיה
בזק מבצעת שינוי ארגוני בעקבות פרישתו של סמנכ"ל הלוגיסטיקה והתפעול, אייל קמיל. מנכ"ל החברה, ניר דוד, החליט לפרק את החטיבה ולפצל את תחומי האחריות בין אגפים קיימים, מהלך שמייתר את הצורך במינוי סמנכ"ל חדש לתפקיד.
פיצול תחומי האחריות בין כלכלה למשאבי אנוש
במסגרת השינוי, אגף הכלכלה בראשות ארז חסדאי יקבל לאחריותו גם את אגף הרכש. במקביל, סמנכ"לית משאבי האנוש, מורן קיטה, תקבל לאחריותה את אגף הלוגיסטיקה, בזקטק ואגף הביטחון, שיוכפפו אליה מעתה. המהלך נועד לייעל את מבנה ההנהלה ולצמצם שכבות ניהול, תוך שמירה על רציפות תפעולית.
















