ועד עובדי בזק פתח בעיצומים ודורש את התפטרות יו"ר הדירקטוריון תומר ראב"ד
העובדים חסמו הבוקר את החנייה של ראב"ד בבניין החברה בחולון ומזהירים כי יחריפו צעדים, כולל ניסיון למנוע את כינוס ישיבות הדירקטוריון עד לסיום כהונתו
ועד עובדי בזק הודיע כי החל הבוקר בעיצומים ובפעולות מחאה, כחלק ממאבק להפסקת כהונתו של ראב"ד. בין הצעדים שננקטו: חסימת החנייה של יו"ר הדירקטוריון בבניין החברה בחולון. הוועד מסר כי בכוונתו להחריף צעדים, כולל ניסיון למנוע את כינוס ישיבות הדירקטוריון – צעד שמתחבר לאיום שכבר הושמע בימים האחרונים למנוע פיזית את קיום הישיבות.
נקודת הלחץ – ביטול ההפרדה המבנית והמיזוג עם yes
העימות מתנקז למהלך שבזק מקדמת מול משרד התקשורת: ביטול ההפרדה המבנית, מהלך שאמור לאפשר איחוד פעילויות בקבוצה ומיזוג בין בזק ל-yes. יו"ר ועד עובדי בזק איציק בסלו הבהיר כי כל עוד ראב"ד מכהן, הוועד לא יקדם הסכמות הנדרשות מול העובדים לטובת המהלך, ולא ינהל משא ומתן על ההסכמות הקיבוציות שנדרשות ליישומו.
בנוסף, הוועד מצהיר כי מדובר בבעיית חוסר אמון ביו"ר הדירקטוריון, וכי העמדה הזו משותפת גם לוועד עובדי yes. העובדים מדגישים שהם לא מתכוונים "לאפשר את ביטול ההפרדה המבנית" כל עוד ראב"ד נשאר בתפקידו – בלי קשר לשאלה אם המהלך יאושר רגולטורית.
פנייה למוסדיים בניסיון לייצר לחץ דרך בעלי המניות
במסגרת המאבק, העובדים פנו גם לגופים מוסדיים המחזיקים במניות בזק, וטענו בפניהם כי אין להם אמון בראב"ד וכי יפעלו למנוע את המשך כהונתו בין היתר בעקבות תוכנית התגמול שאושרה באסיפה הכללית עבורו ועבור המנהלים בקבוצה.
מבזק נמסר: "האירוע הבוקר הוא צעד בריוני וחמור. נציגי הוועד פתחו בקמפיין הבחירות שלהם וזאת על חשבונם של עובדי בזק".
















