חלל תקשורת מאריכה שירותי תקשורת לוויינית לממשלה ב-26 מיליון שקל
ההסכמים עודכנו עבור ממשלת ישראל: הארכה ל-9 חודשים ב-עמוס 4 ועד 12 חודשים ב-עמוס 17, בהיקף כולל של 8.4 מיליון דולר
חלל-תקשורת הודיעה היום כי עדכנה את הסכמיה עם ממשלת ישראל לשירותי תקשורת לוויינית בהיקף הכנסות מוערך של 8.4 מיליון דולר (כ-26 מיליון שקל). לפי הדיווח, השירותים שמקבלת הממשלה באמצעות עמוס 4 יוארכו ב-9 חודשים בהיקף של כ-3 מיליון דולר, ואילו השירותים הניתנים באמצעות עמוס 17 יוארכו לתקופה של עד 12 חודשים תמורת סכום מצטבר של 5.4 מיליון דולר.
מנכ"ל החברה, דן זיצ'ק, מסר כי ההסכם "ממשיך ומחזק" את שיתוף הפעולה בין הצדדים, והדגיש את חשיבותו "לקראת סיום חיי" עמוס 3 – כאשר פתרון הרציפות לשירותי הממשלה נשען על עמוס 4 ועמוס 17.

















בלה בלה בלה . זה לא מה שיחזיק את החברה הזו וגם הניסוח נשמע לי הפוך מהמציאות