המשטרה הוזעקה למשרדי בזק לאחר שמחאת העובדים נגד יו"ר הדירקטוריון הסלימה לעימותים פיסיים
החברה הציבה מאבטחים כדי לקיים את ישיבת הדירקטוריון למרות איום העובדים למנוע אותה, אך עם כינוס הישיבה הגיעו עשרות עובדים לקומה וניסו להיכנס לחדר – המשטרה הוזמנה למקום כדי להרגיע את האירוע
המשטרה הוזעקה היום בשעות הערב המוקדמות למשרדי בזק לאחר שהפגנת העובדים נגד יו"ר דירקטוריון החברה תומר ראב"ד הסלימה והגיעה לעימותים פיסיים סמוך לחדר הישיבות. זאת לאחר שמוקדם יותר הבוקר דיווחנו כי החברה הציבה מאבטחים במטרה לקיים את ישיבת הדירקטוריון המתוכננת, על אף שהעובדים הבהירו כי לא יאפשרו את קיומה.
מה הוביל להזעקת המשטרה
לאורך היום התמקמו עובדים בכניסה לחדרי ההנהלה והבהירו בהדרגה כי אינם מתכוונים לוותר, גם לנוכח הצבת מאבטחים על ידי יהודה פורת, קב"ט החברה. העובדים החלו לשיר שירים ולהשמיע מוסיקה, ובהמשך – עם כינוס ישיבת הדירקטוריון – הגיעו עשרות עובדים לקומה והחלו לשבש את מהלך הישיבה.
בשלב מסוים התפתחו עימותים פיסיים בניסיון להיכנס לתוך חדר הישיבות. בעקבות האירועים הוזמנה המשטרה למקום, וכעת נעשים ניסיונות להרגיע את העובדים ולהחזיר את השליטה על המתרחש.
הרקע למחאה
העובדים החריפו היום את המאבק נגד ראב"ד בטענה לחוסר אמון בו. מבחינתם, המהלך נועד למנוע את קיום הישיבה כסדרה ולשדר מסר כי לא תתאפשר חזרה לשגרה ניהולית ללא התייחסות לטענותיהם.
מהחברה נמסר כי הישיבה נמשכה כסדרה.

















זה לא יאומן שנתנו לראבד הזה להיות יו"ר דירקטוריון. היה אנליסט סוג ג' עד לא מזמן.
ממש כך!! ועכשיו מובילים מענק לקבל בונוס מיוחד? על מה ולמה?! מושחתים נמאסתם