רון גלב יסיים את תפקידו כמנכ"ל בזק בינלאומי בחודשים הקרובים
גלב, שמכהן כמנכ"ל החברה בשלוש וחצי השנים האחרונות, הודיע על כוונתו לסיים את תפקידו. בתקופתו חזרה בזק בינלאומי לרווח ב-2025, שיפרה את ה-EBITDA והמשיכה לחזק את מנועי הצמיחה בתחומי הענן, התוכנה והשירותים לעסקים
מנכ"ל בזק בינלאומי, רון גלב, הודיע על כוונתו לסיים את תפקידו בחודשים הקרובים, לאחר כשלוש וחצי שנים בתפקיד וכ-12 שנים בחברה.
גלב הצטרף לבזק בינלאומי בשנת 2013 כמנהל אגף הפיתוח העסקי, ובהמשך היה בין הגורמים המרכזיים בבניית פעילות האינטגרציה של החברה. לאחר מכן כיהן כסמנכ"ל החטיבה העסקית ובהמשך גם כמשנה למנכ"ל לפתרונות עסקיים.
במהלך שנותיו בחברה, ובפרט בתקופת כהונתו כמנכ"ל, היה גלב שותף להרחבת פעילות בזק בינלאומי ולקידום פתרונות בתחומי התקשורת, הענן והשירותים המנוהלים, הן ללקוחות עסקיים והן ללקוחות פרטיים.
ברמה העסקית, סיכמה בזק בינלאומי את 2025 עם חזרה לרווח, לאחר שבשנת 2024 רשמה הפסד. החברה דיווחה על רווח תפעולי של 43 מיליון שקל, לעומת הפסד תפעולי של 16 מיליון שקל שנה קודם לכן, על EBITDA של 146 מיליון שקל, עלייה של כ-43%, ועל רווח נקי של 36 מיליון שקל, לעומת הפסד נקי של 22 מיליון שקל ב-2024. במקביל, החברה המשיכה לחזק תחומים כמו שירותי ענן, מכירת ציוד, רישוי תוכנה וחוזי שירות, שקיזזו חלק מהשחיקה בפעילות המסורתית.
יו"ר קבוצת בזק, תומר ראב"ד, מסר כי "אני מודה לרון על תרומתו המשמעותית לבזק בינלאומי לאורך השנים. רון מילא שורה של תפקידים מרכזיים בחברה והוביל אותה בשנים האחרונות בתקופה מאתגרת ודינמית בשוק התקשורת. אני מאחל לו הצלחה רבה בהמשך דרכו המקצועית".
גלב מסר כי "אני מסיים פרק מקצועי ארוך שנים בבזק בינלאומי. הייתה לי הזכות לעבוד עם הנהלה ועובדים מקצועיים ומסורים ולהוביל יחד מהלכים שהשפיעו באופן משמעותי על החברה ולקוחותיה. אני משאיר מאחוריי הנהלה חזקה שתמשיך להוביל את החברה קדימה".
נכון לעכשיו, בזק לא הודיעה מי יחליף את גלב בתפקיד.
















