חלק מהמפעילים הסלולריים בישראל, ניסו לאחרונה לבדוק שוב היתכנות לשיתוף פעולה עם סמסונג רשתות, אך נראה שהחברה הקוריאנית לא מתלהבת אחרי מה שנדמה מבחינתה כניסיון להשתמש בה אך ורק לצורך הורדת מחירים נוקיה ואריקסון. בכיר באחת החברות אישר שניסה ליצור קשר עם החברה אך קיבל כתף קרה. נזכיר שסמסונג ניהלה מגעים לכניסה לארץ לסלקום אך המהלך לא יצא אל הפועל.
בקרב המפעילים בישראל יש גישות שונות לגבי היחסים עם אריקסון ונוקיה שלמעשה חולקות את השוק הסלולרי ביניהן בלבד, וזאת בדומה למה שקורה בעולם. חלק מהמפעילים עוד מהרהרים באפשרות להכניס ספק נוסף ומרגישים לא בנוח עם העובדה שהם תלויים בספק אחד בודד. יש כאלה שהולכים עם ספק אחד בעיניים עצומות מהטעם הפשוט שהם לא רוצות לקחת סיכונים. במילים אחרות כולם היו שמחים עם סמסונג רשתות הייתה נכנסת לארץ, אבל אף מפעיל לא מראה באמת נכונות להכניסם, ואת התרגיל הזה סמסונג כבר קלטה מזמן.
והנה בעולם ניתן לראות בארה"ב בעיקר, שמפעילים גדולים מתחילים לבדוק אופציות להכניס את סמסונג כספק נוסף לאריקסון ונוקיה. כך למשל T -MOBILE שנחשבת לרשת המהירה ביותר בארה"ב כבר מדברת על כך בצורה ברורה.
סמסונג רשתות כבר נוכחת בקרב מפעילים נוספים בארה"ב. ורייזון חתמה על עסקה לאספקת פתרונות 5G עם סמסונג בשווי 6.6 מיליארד דולר ב-2020, מה שהיווה בזמנו מכה עבור נוקיה. לאחרונה, Dish Network רכשה 24,000 אתרי רדיו 5G מסמסונג ונמצאת בתהליך התקנתם, בעוד קומקאסט הכריזה על סמסונג כספקית רדיו ה-5G העיקרית שלה.
ניתן להעריך שלאור חלוקת השוק בישראל בין אריקסון לנוקיה ובמיוחד אחרי שפרטנר הוציאה את MAVENIR והחזירה את אריקסון להקמת ליבת רשת חדשה ופלאפון הולכת על אריקסון על מלא, הסיכוי ששחקן כמו סמסונג רשתות יכנס לארץ בטווח הנראה לעין הוא לא גבוה.
















