החברות פרטנר ו – Free TV החליטו לבטל את הסכם שיתוף הפעולה ביניהן בתחום הסיבים, כך נודע ל – zmanavir. שתי החברות חתמו במרץ 2022 על הסכם לפיו תוכל Free TV לשווק חבילות בנדל של טלוויזיה וסיבים של פרטנר. Free TV במסגרת ההסכם התחייבה לבלעדיות כלפי פרטנר שתעבוד רק איתה בשיווק הבנדלים. שתי החברות גם העריכו שההסכם שחתמה פרטנר עם בזק שבמסגרתו חוכרת פרטנר סיבים מבזק, אותו הסכם יתפוס גם לגבי Free TV.
שתי החברות מסרבות להרחיב על הסיבה להפסקת ההתקשרות אבל ככל הנראה מדובר בהסכמה משותפת של שתיהן.
רק נדגיש שגם מימוש ההסכם לא החל עדיין, כלומר החברות עוד לא הקימו מערך שירות, ועוד לא איחדו מערכות מידע וכו'. נסביר שמבחינת Free TV תפיסת היסוד שלה היא שבעידן החדש הלקוחות מחפשים סיב ואפליקציה, והבנדל מהבחינה הזו יכול לעזור. אלא שאם הזמן והתחרות בתחום הסיבים, כנראה הופכת את הבנדל לפחות ופחות קריטי כי הציבור מבין שאין חובה לכרוך בין שני המוצרים. ייתכן וזו הסיבה שגרמה ל – Free TV להגיע למסקנה שכדאי מבחינתה להתמקד בלעשות טלוויזיה, וכעת זה פחות העיתוי הנכון לעסוק בכל הקשור ללוגיסטיקה של חיבור לקוחות לסיבים וכו'.
רק נוסיף, שמבחינת פרטנר, היא כרגע דוחפת בכל הכוח את ההסכם שלה עם בזק שבמסגרתו היא ממקדם מאמץ בעולמות הסיבים האופטיים. כפי שכבר פורסם פרטנר מנצלת את ההסכם בכל הכוח והיא קרוב לוודאי תמצה את ההקצאות לחכירת סיבים מבזק הרבה יותר מוקדם מכפי שתיכננה.
















